| Operaatio Karazhan! | |
|
+7Kroket Sarevokk Zpolder Paltsu Shafy sniparo turnipsi 11 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
turnipsi Uusi jäsen
Viestien lukumäärä : 3 Registration date : 01.11.2007
| Aihe: Operaatio Karazhan! Ke Marras 14, 2007 7:11 pm | |
| No niin elikkäs olisitteko halukkaita raidaamaan karaa Minä ainakin olisi ja voitaisi yrittää. Laittakaa tänne jos ootte halukkaita ja onko attuned karaan. Minä olen attuned Laittakaa tänne myös classinne ja spekkinne! Minä olen feral druid ^^ | |
|
| |
sniparo Uusi jäsen
Viestien lukumäärä : 8 Ikä : 30 Location : helsinki Registration date : 01.11.2007
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! Ke Marras 14, 2007 10:25 pm | |
| Voisin tulla, pitäs key hankkia ja lvl 70 | |
|
| |
Shafy Uusi jäsen
Viestien lukumäärä : 16 Ikä : 36 Location : Rovaniemi Registration date : 04.11.2007
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! To Marras 15, 2007 7:07 pm | |
| heti ku dingaan 70 ni mikä ettei... matkaa vielä tosin on se 37lvl | |
|
| |
Paltsu Jäsen
Viestien lukumäärä : 27 Ikä : 37 Location : Kemi Registration date : 04.11.2007
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! Pe Marras 16, 2007 12:56 pm | |
| Heti ku dingaan 70 (matkaa vielä 11 lvl) ja saan kara prekun rykästyä kuntoon ni oon mukana | |
|
| |
Zpolder Uusi jäsen
Viestien lukumäärä : 15 Ikä : 37 Location : Kemi Registration date : 04.11.2007
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! Ma Marras 19, 2007 8:12 pm | |
| itehä oon kans mukana kuha tää intti loppuu, mut se et millä oon mukana on arvotus... huntteri ois jo 70 ja pre Q melkee tehty... mut warru ois kans kehitteil hyvää vauhtia... sanokaas omaa mielipidettä et kummala sitä vois pelata ku ite en osaa päättää | |
|
| |
Paltsu Jäsen
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! Ti Marras 20, 2007 4:50 pm | |
| - Zpolder kirjoitti:
- itehä oon kans mukana kuha tää intti loppuu, mut se et millä oon mukana on arvotus... huntteri ois jo 70 ja pre Q melkee tehty... mut warru ois kans kehitteil hyvää vauhtia... sanokaas omaa mielipidettä et kummala sitä vois pelata ku ite en osaa päättää
Kaksipiippuinen juttu imo. Depsejä löytyy, tankkeja ei niinkään. Tämä tukisi enemmän warrulla pelaamista. Toisaalta taas hunter olisi jo 70, ja preq melkein valmiina, niin sille saisi nopeammin parempaa gearia, joka tukisi karan runnaamista. Mut mun mielestä ainakin toistaiseksi warrulla, sillä vain yksi 70 levuinen warru on killassa, ja niitä ei näyttäisi muutenkaan liikaa olevan | |
|
| |
Sarevokk Admin
Viestien lukumäärä : 41 Ikä : 42 Location : Suomi, Kuusankoski Registration date : 31.10.2007
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! Ti Marras 20, 2007 7:34 pm | |
| 1 Warriori tulossa! lvl 45 atm. | |
|
| |
Paltsu Jäsen
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! Ke Marras 21, 2007 12:11 pm | |
| Heh, olihan tänne hauskaa ilmaista omakin halukkuus, mutta luulisin kumminki et Turnipsi kyseli jo 70 levuisilta (joita ei ilmeisesti montaa täälä foorumeilla ainakaan ole) että alkaisko ne runnaan karaa nyt kun ovat jo 70 Jotenki pitäs saada vaikka puoliväkisin tota porukkaa aktivoitumaan ja ottaan vakavasti sen et ne rekkais tänne ja kävis kans täällä foorumeilla. | |
|
| |
Kroket Uusi jäsen
Viestien lukumäärä : 3 Registration date : 21.11.2007
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! Ke Marras 21, 2007 9:52 pm | |
| 7 leveliä vielä niin hankin sen attunementin jos sillä vaikka jotain tekisikin | |
|
| |
Sarevokk Admin
Viestien lukumäärä : 41 Ikä : 42 Location : Suomi, Kuusankoski Registration date : 31.10.2007
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! Ke Marras 21, 2007 10:04 pm | |
| Kannattaa sitä gruuliakin raidailla! | |
|
| |
Kossi Jäsen
Viestien lukumäärä : 28 Ikä : 35 Location : hv city Registration date : 02.11.2007
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! Ti Joulu 11, 2007 4:58 pm | |
| Ekaks tarvis ol tarpeeksi oikeita classei, hyvät kamat ja aktiivisii, jotka o tehny pre quut. Tokaks hommat tarvittavat addonit(gem, klm/omen threat meter). Sit jonkun tarvis hakee ohjeet ja taktiikat bosseihi ja saada porukka viel _lukemaan_ ne. Sitten porukka venttiin/ts. Sit voi alkaa raidaus. Mut uskon et tän kaike aikaa saamiseks menee viel kaua. Itel o vähän kokemust 40men raideist ja voin kertoo niil jolla ei oo et ilma noit juttui tos ylhääl se syö miestä. | |
|
| |
Paltsu Jäsen
| Aihe: Kara Ma Joulu 17, 2007 3:47 am | |
| Jepjep. Elikkäs BU on ottanut ensiaskeleet Karazhanissa. 16.12 käytiin sitten ekakerran Karassa, ja saatiin jopa Attumies alas. Noh, moroessi tuottiki sitten enemmä vaivaa ja päätettii siihe sitte lopettaa. BU:n ensimmäinen raidilootti meni allekirjoittaneelle, mutta ensimmäisen epicin nappasi Buenos. Tästä nyt sitte homma vaan jatkuu ja pidot paranee. Pelaajat tekevät pre questin kuntoon (BU:n on tarkoitus on olla PvE kilta), jonka jälkeen tulisi hankkia seuraavat addonit:
Omen (threat meter)
GEM = Guild Event Manager (ohjeet käyttöön löytyy foorumilta, kuten myös selitys)
Ventti (Ventrilon versio ja IP ja muut tiedot löytyy myös foorumilta. Olisi ERITTÄIN suositeltavaa että jokainen, joka osallistuu karaan, olisi myös ventissä. Mikin puuttuminen ei vielä haittaa, vaan tärkeintä olisi se, että jokainen olisi kuulolla takuja läpi käytäessä että jokainen tietää mitä tehdään.) | |
|
| |
Nuusku Uusi jäsen
Viestien lukumäärä : 1 Ikä : 33 Location : Alahärmä Registration date : 20.12.2007
| Aihe: Operaaatio Karazhan! Ti Joulu 25, 2007 1:00 am | |
| Juu mäkin olisin kiinnostunut karan raidaamisesta. Preq on jo suoritettu ja gearia kerätty jo melko lailla. Elikkä oon 70lvl holy/disp priest, pääasiassa holy. | |
|
| |
bowmazter Uusi jäsen
Viestien lukumäärä : 5 Registration date : 28.12.2007
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! La Joulu 29, 2007 11:20 am | |
| | |
|
| |
dabra Uusi jäsen
Viestien lukumäärä : 15 Ikä : 42 Location : hki Registration date : 02.01.2008
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! Ke Tammi 02, 2008 3:14 pm | |
| Dabra 70 wlock 30/21/10 specil messis ollaa! attuned ollaa. jeii. vois lähtee heti ajaa kuha uudenvuoden darra helpottaa. | |
|
| |
dabra Uusi jäsen
Viestien lukumäärä : 15 Ikä : 42 Location : hki Registration date : 02.01.2008
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! To Tammi 03, 2008 3:19 pm | |
| http://wowwiki.com/Karazhan löytynee sitte tacsit. siellä o linkit videoihinki bossie peräs. niille jotka eivät ole vielä tutustuneet . lul se on isolla _K_:lla eikait muuten toimi urli. jesh. -dabra
Viimeinen muokkaaja, pvm Ti Tammi 08, 2008 2:18 am, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Sarevokk Admin
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! Pe Tammi 04, 2008 9:29 pm | |
| Pojilla taitaa alkaa olla valmista karan suhteen? Läpi melkein? | |
|
| |
Paltsu Jäsen
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! Su Tammi 06, 2008 3:33 pm | |
| Eli tuo dabran mainitsema wowwiki on sellainen sivusto mitä suosittelen kaikille raidille mukaan haluaville, että kävisivät itsekin tutustumassa sen sisältöön varsinkin raidien ja karazhanin bossi-takujen suhteen. Helpottaa suuresti kun jokaisella olisi jo jonkinmoinen tieto mitä bossissa suurinpiirtein tapahtuu ja pitää tehdä.
Ja kyllä, Nightabnea lukuunottamatta kaikki bossit Karazhanista kaadettu, Princekin meni ihan komeasti. | |
|
| |
Zpolder Uusi jäsen
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! Ti Helmi 19, 2008 3:15 pm | |
| nykyäänhän tää menee jo farmaus mielessä, enemmä nyt ois kohteena toi ZA ja ku siel alkais pärjään ni vois siirtyä kohti Gruulia ^^ | |
|
| |
Zpolder Uusi jäsen
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! To Helmi 28, 2008 12:26 pm | |
| ja aina vaan paranee ku on saatu jo 2 grp:tä vetää eri päivinä karaa ni porukka gearaantuu nopeempaa... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Operaatio Karazhan! | |
| |
|
| |
| Operaatio Karazhan! | |
|